خبري خبري .

خبري

نصب يك تايمر آبياري ديجيتال كه برنامه آبياري گياهان را به دقت و با نظم خاصي تكرار مي كند

اين نوع كارواش توانايي بسيار بالايي در جرم زدايي و نظافت سطوح مختلف مانند: نماي ساختمان، كف پاركينگ، استخر و ماشين آلات صنعتي دارد و و نتيجه مطلوب و با كيفيتي را به كاربران خود اهدا مي كند. اگر گلهاي مختلف داريد ميتوانيد از مدل تايمر آبياري با دو خروجي و يا بيشتر استفاده كنيد. تايمر آبياري را مي توان با دو باتري نيم قلمي استفاده كرد و عملكرد اين تايمر با باتري به صورت كامل به اجرا در خواهد آمد. اگر ميخواهيد خودتان در يك ساعت مشخص يا يك روز مشخص به صورت دستي به گلها آب بدهيد ميتوانيد RUN TIME را روي OFF بگذاريد و آبياري را انجام دهيد و مجددا بعد از اتمام آبياري دستي زمان اجرا را تنظيم كنيد. فراموش نكنيد. در غير اين صورت هيچ آبي به گلهاي شما نميرسد. عمده توليدات اين كمپاني انواع آبپاش فضاي سبز، نازل يا سر آبپاش، اتصالات ، شير آب و واشرها و لوازم يدكي مربوط به شيرآلات است.

تكنولوژي پمپهاي كارواش كمپاني كارچر (Kärcher) آلمان از نوع پيستوني بوده كه حتي در شلنگهاي با طول بالا افت فشار چنداني ندارد. تايمر آبياري آكوا با كاركرد باتري مي توانند در طول يك فصل مورد استفاده قرار گيرند. اين تايمر داراي دو پيچ مدور است كه هر كدام براي تنظيم مدت زمان آبياري و طول دوره آبياري مورد استفاده قرار مي گيرد. مثلا شما ميتوانيد فركانس را روي ۴۸ ساعت قرار دهيد تا آبياري هر دو روز يكبار انجام شود. با يك هزينهي كم ميتوانيد هزينههاي زيادي ناشي از مصرف بيرويهي آب را كاهش دهيد و جلو هدر رفتن سرمايهي باارزشي مثل آب را ميگيريد. كود مايع در وسعت زياد را در مدت بسيار كم توزيع مي كند. هانتر آبپاش روتيتور MP Rotator چندين جريان چرخشي آب با سرعت كم از خود ساطع مي كند، كه آب كمتري مصرف كند. با تهيه و نصب يك تايمر آبياري ديجيتال كه برنامه آبياري گياهان را به دقت و با نظم خاصي تكرار مي كند، ديگر نگران اين مسئله نخواهيم بود.

به طور كلي تايمر براي فصل زمستان پيشنهاد نميشود. اما به طور كلي هر دو مدل دو ويژگي مهم دارند. به طور كلي دماي ورودي نبايد بيشتر از ۴۰ درجه و كمتر از صفر باشد. سيستم آبپاش مخفي شونده هانتر Ps Ultra با شعاع پاشش كمتر از 5.2 متر براي فضا هاي كوچك مناسب است. از ويژ گي هاي آن مي توان به سيستم اعلام رو به اتمام بودن باطري ها اشاره كرد. بنابراين استفاده از تجهيزات كارواش مانند سيستم تصفيه آب يا سيستم بازيابي آب مي تواند تا حد زيادي به افزايش كيفيت عمليات و رضايت مندي مشتري ها كمك مي كند. به طور عمده پمپ كارواش و انواع مدل هاي مختلف آن، داراي قابليت مجهز شدن به نازل هاي گوناگون است كه امكان انجام عمليات هاي متنوع را براي كاربر فراهم مي سازد. هر دو مدل با دو باتري ۱٫۵ ولتي ميتوانند تا ۳ ماه و يا بيشتر كار كنند. براي تهيه و خريد اين دستگاه مي توانيد به سايت ايران پمپ مراجعه كنيد و مدل هاي مختلف آن را مشاهده و بررسي كنيد. 4. محل ورودي و خروجيها را به دقت ببنديد تا هيچگونه نشتي قبل و بعد از دستگاه وجود نداشته باشد.

براي تايمر آنالوگ: اگر امروز ساعت ۸ صبح فركانس را روي ۱۰ قرار دهيد و زمان آبياري را روي ۱۰ دقيقه قرار دهيد يعني ۱۲ ساعت بعد گلدان شما ۱۰ دقيقه آبياري ميشود. فشار آب گل هاي سنگين را از بدنه جدا مي كند و بعد از آن مي توانيد با استفاده از بخار ماشين را برق بيندازيد. بوم سقفي مزاياي بسيار زيادي دارد به عنوان مثال مي توان هم زمان چند بوم را نصب نمود و در نتيجه تعداد خودروي بيشتري شستشو مي شود. و يا شامل چند گلدان در داخل يك اتاق باشد. 5. چندين گلدان و يا ناحيه از باغچه را آبرساني كند. همچنين تايمر آبياري را مناسب براي مخزن آب مي دانند زيرا به راحتي بين حداقل ۰ تا حداكثر ۳ بار فشار را تحمل مي كند و از اين رو براي اتصال به مخزن مورد استفاده قرار مي گيرد. حالا ميتوانيد برنامه موردنظرتان را لحاظ كنيد تا تايمر شروع به كار كند. پس بايد در تنظيم فشار آب دقت داشته باشيد و فشار را كمي بيشتر در نظر بگيريد. برند بهكو: برند ايراني كه بيشتر وارد كننده و مونتاژ كننده وسايل باغباني است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۱۲ توسط:آونگ مگ موضوع: نظرات (0)