خبری خبری .

خبری

مزیت های استفاده از کنترلر هانتر

علاوه بر این موارد، به وسیله سیستم آبیاری قطرهای هوشمند میتوانید مقدار آب لازم برای هر گیاه را در روزهای آبیاری مشخص کنید تا طبق تنظیمات آبیاری انجام شود. در کل آبیاری گلخانه به نوع محصول،شرایط اقلیمی و آب و هوایی، زمان کشت،نوع سیستم تهویه،گرمایش گلخانه و بستر کشت گیاه در گلخانه بستگی دارد.روش آبیاری تاثیر زیادی بر کیفیت محصول دارد. فرد پرورش دهنده با توجه به سیستم آبیاری که دارد میتواند محصولات پرورشی خود را انتخاب کند و میزان تولید آنها را افزایش دهد. بنابراین پرورش دهندگان با استفاده از سیستم های گلخانه ای به این فکر افتادند که محصولات مورد نظر را برای همه فصل ها تولید کنند. اوربیت یک کارخانه امریکایی است که از نام های آشنا و معتبر در جهان است که به کیفیت در تولیدات و تنوع در محصولات مشهور است. عملیات هواگیری را میتوانید به وسیله پیچی که در قسمت بالای پمپ است انجام دهید به این صورت که پیچ رو باز میکنید و یک قیف در آن قرار داده سپس با ظرف آبی درون آن را آب می ریزید البته برای پمپ هایی که در مسیر شبکه لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان هستند نیازی به هواگیری نیست فقط باید جریان آب به داخل پمپ را برقرار کنید و سپس پمپ را روشن کنید.

در این روش آب، کودهای شیمیائی و سایر مواد مورد نیاز گیاه بهصورت محلول توسط قطرهچکانهای نصب شده روی لولههای جانبی در اختیار گیاه قرار میگیرد.با دقت در طراحی و اجراء این سیستم میتوان دقیقاً مقدار آب مورد نیاز گیاه را در اختیار آن قرار داده و راندمان کاربرد آب را به بیش از ۹۰ درصد افزایش داد و نظر به اینکه قطرهچکانها در کنار بوته یا ساقه گیاه قرار میگیرند، امکان رشد و توسعه علفهای هرز از بین میرود. همانطور که گفته شد پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردند و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات و یا با فشاری بالا تر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده کرد. طول مدت زمان آبیاری در مدل های مختلف تایمر های آبیاری متفاوت است مثلا در تایمر آبیاری اوربیت این بازه می تواند تا 120 دقیقه در بعضی مدل ها تا 240 دقیقه باشد.

در طول روزهای طولانی و آفتابی اواخر بهار ، آبیاری می تواند تقریباً در هر زمان از روز انجام شود زیرا شاخ و برگ و محیط رشد به سرعت خشک می شوند. 2. متصل به شیر آب: این تایمر آبیاری به شیر آب وصل میشود و میتواند متناسب با آب مورد نیاز مقدار فشار آب را کم و زیاد کند. برنامه های مدرن و مدرن این دستگاه شامل اتوماتیک و برنامه ریزی برای تأمین آب دیوارهای سبز ، باغ های بام و تراریوم ها است.آبیاری باغ های منازل ، آبیاری باغ و همچنین آبیاری گل و گیاهان در فضاهایی مانند تراس ، بالکن و پاسیو نیز از کاربردهای رایج در استفاده از فناوری آبیاری هوشمند و به ویژه استفاده از تایمرهای آبیاری است. سیستم آبیاری کاملاً خودکار با استفاده از این تایمر با کنترل و برنامه ریزی شده صورت می گیرد. قابلیت کنترل پمپ باعث میشود که در مصرف جریان تا حد زیادی صرفه جویی شود.

علاوه بر این داشتن صفحه نمایش باعث سهولت در تنظیم تایمر آبیاری می شود. در موارد بسیاری دیده شده است که کاهش آبیاری در اثر موارد مختلف از جمله فراموش کردن افراد باعث خشک شدن و عملکرد پایین گیاه شده است و لذا این امر موجب کاهش بازدهی در واحد سطح خواهد شد. ۲- می توانند آب را به قطره های ریز تبدیل کنند تا حدی که در محیط خیسی دیده نشود. البته از میان پارامترهائی که برای طراحی این سیستم مورد نیاز است، دقت در مورد کیفیت آب آبیاری از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد، چرا که با توجه به پاشش مستقیم آب به سطح سبزینه گیاه، در صورت بالا بودن EC با سایر عناصر محلول در آب، احتمال سوختگی و مسمومیت گیاه وجود خواهد داشت. از سیستم های آبیاری خودکار خواسته می شود تا پارک ها و چمن ها سبزتر و از زیبایی بیشتری برخوردار شود و همچنین برای انجام عملیات آبیاری مورد نیاز در هنگام رشد گیاهان بدون پرسنل رشد بی رویه ای را به ارمغان می آورد. به این ترتیب شما میتوانید برای خرید سیستم آبیاری قطره ای هوشمند، بهترین و باکیفیتترین سیستم را انتخاب کرده و مجموعهای کامل از تجهیزات آبیاری مورد نیازتان را تهیه کنید.

مزیت های استفاده از کنترلر هانتر


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۸:۰۲ توسط:آونگ مگ موضوع: نظرات (0)