خبری خبری .

خبری

نصب یک تایمر آبیاری دیجیتال که برنامه آبیاری گیاهان را به دقت و با نظم خاصی تکرار می کند

این نوع کارواش توانایی بسیار بالایی در جرم زدایی و نظافت سطوح مختلف مانند: نمای ساختمان، کف پارکینگ، استخر و ماشین آلات صنعتی دارد و و نتیجه مطلوب و با کیفیتی را به کاربران خود اهدا می کند. اگر گلهای مختلف دارید میتوانید از مدل تایمر آبیاری با دو خروجی و یا بیشتر استفاده کنید. تایمر آبیاری را می توان با دو باتری نیم قلمی استفاده کرد و عملکرد این تایمر با باتری به صورت کامل به اجرا در خواهد آمد. اگر میخواهید خودتان در یک ساعت مشخص یا یک روز مشخص به صورت دستی به گلها آب بدهید میتوانید RUN TIME را روی OFF بگذارید و آبیاری را انجام دهید و مجددا بعد از اتمام آبیاری دستی زمان اجرا را تنظیم کنید. فراموش نکنید. در غیر این صورت هیچ آبی به گلهای شما نمیرسد. عمده تولیدات این کمپانی انواع آبپاش فضای سبز، نازل یا سر آبپاش، اتصالات ، شیر آب و واشرها و لوازم یدکی مربوط به شیرآلات است.

تکنولوژی پمپهای کارواش کمپانی کارچر (Kärcher) آلمان از نوع پیستونی بوده که حتی در شلنگهای با طول بالا افت فشار چندانی ندارد. تایمر آبیاری آکوا با کارکرد باتری می توانند در طول یک فصل مورد استفاده قرار گیرند. این تایمر دارای دو پیچ مدور است که هر کدام برای تنظیم مدت زمان آبیاری و طول دوره آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا شما میتوانید فرکانس را روی ۴۸ ساعت قرار دهید تا آبیاری هر دو روز یکبار انجام شود. با یک هزینهی کم میتوانید هزینههای زیادی ناشی از مصرف بیرویهی آب را کاهش دهید و جلو هدر رفتن سرمایهی باارزشی مثل آب را میگیرید. کود مایع در وسعت زیاد را در مدت بسیار کم توزیع می کند. هانتر آبپاش روتیتور MP Rotator چندین جریان چرخشی آب با سرعت کم از خود ساطع می کند، که آب کمتری مصرف کند. با تهیه و نصب یک تایمر آبیاری دیجیتال که برنامه آبیاری گیاهان را به دقت و با نظم خاصی تکرار می کند، دیگر نگران این مسئله نخواهیم بود.

به طور کلی تایمر برای فصل زمستان پیشنهاد نمیشود. اما به طور کلی هر دو مدل دو ویژگی مهم دارند. به طور کلی دمای ورودی نباید بیشتر از ۴۰ درجه و کمتر از صفر باشد. سیستم آبپاش مخفی شونده هانتر Ps Ultra با شعاع پاشش کمتر از 5.2 متر برای فضا های کوچک مناسب است. از ویژ گی های آن می توان به سیستم اعلام رو به اتمام بودن باطری ها اشاره کرد. بنابراین استفاده از تجهیزات کارواش مانند سیستم تصفیه آب یا سیستم بازیابی آب می تواند تا حد زیادی به افزایش کیفیت عملیات و رضایت مندی مشتری ها کمک می کند. به طور عمده پمپ کارواش و انواع مدل های مختلف آن، دارای قابلیت مجهز شدن به نازل های گوناگون است که امکان انجام عملیات های متنوع را برای کاربر فراهم می سازد. هر دو مدل با دو باتری ۱٫۵ ولتی میتوانند تا ۳ ماه و یا بیشتر کار کنند. برای تهیه و خرید این دستگاه می توانید به سایت ایران پمپ مراجعه کنید و مدل های مختلف آن را مشاهده و بررسی کنید. 4. محل ورودی و خروجیها را به دقت ببندید تا هیچگونه نشتی قبل و بعد از دستگاه وجود نداشته باشد.

برای تایمر آنالوگ: اگر امروز ساعت ۸ صبح فرکانس را روی ۱۰ قرار دهید و زمان آبیاری را روی ۱۰ دقیقه قرار دهید یعنی ۱۲ ساعت بعد گلدان شما ۱۰ دقیقه آبیاری میشود. فشار آب گل های سنگین را از بدنه جدا می کند و بعد از آن می توانید با استفاده از بخار ماشین را برق بیندازید. بوم سقفی مزایای بسیار زیادی دارد به عنوان مثال می توان هم زمان چند بوم را نصب نمود و در نتیجه تعداد خودروی بیشتری شستشو می شود. و یا شامل چند گلدان در داخل یک اتاق باشد. 5. چندین گلدان و یا ناحیه از باغچه را آبرسانی کند. همچنین تایمر آبیاری را مناسب برای مخزن آب می دانند زیرا به راحتی بین حداقل ۰ تا حداکثر ۳ بار فشار را تحمل می کند و از این رو برای اتصال به مخزن مورد استفاده قرار می گیرد. حالا میتوانید برنامه موردنظرتان را لحاظ کنید تا تایمر شروع به کار کند. پس باید در تنظیم فشار آب دقت داشته باشید و فشار را کمی بیشتر در نظر بگیرید. برند بهکو: برند ایرانی که بیشتر وارد کننده و مونتاژ کننده وسایل باغبانی است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۱۲ توسط:آونگ مگ موضوع: نظرات (0)